Är kissie, (ALEXNADRA) mänsklig?!

Fick ett mail ang kissies "nattbloggning", läsaren som skickade in detta vart Charlotte, Tackar till dig :)!
När jag började läsa detta kände jag faktiskt att Kissie äntligen blivit som en vanlig tjej i den åldern. Men ack.. Så fel man kunde ha! Ja ni ser ju när det hela spårar ur, vid den blå-markerade texten! Förstår verkligen inte hur svårt det kan vara att ljuga i vart inlägg. Varför måste hon det? Det är verkligen tragiskt hur dåligt självförtroende denna flickan har! Hon erkänner dock att det inte är henne vi läser om, utan kissie.. Så det förklarar väll lite!
Sen finns det en sak till i detta inlägg som är ganska roligt :) Ser ni det ? Kolla detta utdraget: "För jag gör fel, OFTS. Speciellt i mitt privatliv, men kanske därför jag inte bloggar om mig själv, ALEXNADRA, som jag faktiskt heter.". Läs det några gånger... Just det, antar att ni sett det nu! Okej om jag inte stavar som en svenskalärare men ja, jag kan faktiskt stava till mitt namn!
Antar att hon heter Alexandra och inte Alexnadra ? Eller? HAHAHAHAHAHAHAHA!
kissies.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sjukt bra blogg:) kika gärna in på min!

2009-11-14 @ 15:56:47
URL: http://nbitch.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sjukt bra blogg:) kika gärna in på min!

2009-11-14 @ 15:56:47
URL: http://nbitch.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, Fail att stava fel på sitt eget namn då ;) Läser hon inte igenom sina egna inlägg? Hm tydligen inte. Jag tror mer på att killarna INTE vill ha henne, än att det är hon som inte vill ha dom ;) Vem vet ..

2009-11-14 @ 18:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0