Dessie ägd... Av sin syster!

Ser ni? Hope so! Detta är i alla fall ett inlägg som Dessies syster har skrivit om henne. Hon lägger upp lite snna här "konstiga" saker då och då.. Verkar dock inte vara för uppmärksamhet har jag fått känslan av... Man det är ju alltid kul att få "bevis" på att deras liv är långt ifrån perfect, tycker jag ialla fall! Var det ej dessies fjällrävenjacka? Tydligen inte, tur att hon fick en ny då :) hahaha! Sen kunde man ju inte tro att "Sveriges rikaste BARN" skulle behöva låna kläder.. TYDLIGEN!

Kommentarer
Postat av: Ellinor s

Ja förlåt. Såg det efter jag skickade kommentaren :( :)

2009-11-17 @ 12:52:51
URL: http://stellans.devote.se
Postat av: Elin

.... har typ inget att säga förutom att dessie är en idiot. Man ska inte vara så! Framförallt inte mot sin familj! Det där är lägre än det lägsta! Dessie har gått för långt! Det är kul att sitta och skratta åt hennes pinsamheter men jag har sett nog om hennes: Jag bantar, jag har köpt nyta kläder och grejer m.m. Vi bryr oss inte för fem öre! Vi SKRATTAR oss igenom för att hon är så patetisk. Att hon tror att hon är skandaldrottning i sverige så må det vara... men det är fan inget positivt!



Tycker inte synd om Dessie för fem öre... eller jo det gör jag! Det är synd att hon föddes!!

2009-11-17 @ 17:04:17
Postat av: juliaaa:)

vad heter hennes systers blogg? (A)

2009-11-17 @ 19:30:24
URL: http://juliahduvet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0