Dessie goes orange, och blir dissad!

Var inne på Dessie.se precis.. Där finns ju alltid en massa skit att skriva om :) HAHA! Kollar ni hennes hår? Först skryter hon om hur hon köper dyrt löshår.. Ja oj, vad snyggt detta var, tycker ni inte? Trodde folk kunde känna skam i kroppen, men inte i Stockholm verkar det som.. ILLA! 
Det var en annan person som är lite kändare än Dessie som också kommenterade detta i sin blogg. Ja, ingen annan än Kissie! Hon lade upp ett inlägg om hur man skall behandla löshår innan det skall sättas in i håret. Sedan lade hon upp följande bild, som ett bevis på hur fult och fel det kan se ut om man inte vet hur man skall göra:

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja du Dessie... ska man kalla dig för en fashoincorekvinna eftersom du tydligen gillar att ha två olika färger på håret... damdamdam!!! Dessie har gått och blivit "emo" som dem kallar det :) Lilla gumman om du ska se ut som en kärring kan du åtminstonde göra det rätt! Bada det i silverschampoo, låt torka och SEN sätter du på hostperukenhost .... jag menar löshåret!



HAHAHAHA OCH DET DÄR MED BLIXTEN ÄR BAAARA PUCKAT! Om man säger såhär: Jag har svart hår med ljusbruna slingor p.g.a. solen men då jag tar bilder är det lika svart som det såg ut då det var nyfärgat. Jag ska polisanmäla dig för att du är så dum. Du polisanmäler allt så jag gör också det serru ;)

2009-11-17 @ 16:59:37
Postat av: Anonym

Hahah kisse alltså:) varför går de inte gå in på hennes blogg?

2009-11-17 @ 17:25:48
URL: http://nbitch.blogg.se/
Postat av: Matter Of Taste

Alltså ibland undrar man haha :P

2009-11-17 @ 17:47:40
URL: http://matteroftaste.blogg.se/
Postat av: Matter Of Taste

Hahahahahahahahaha eller hur! Inte alla pundare i hissen ;)



Sv. Kommer bli fint till sommaren :)

2009-11-17 @ 20:19:52
URL: http://matteroftaste.blogg.se/
Postat av: jusefiin

håret blir ljusare av blixten inte gulare, o med den skllnaden å en bild så är de så irl med. ja jo du vet ju sj hur mitt löshår såg ut när man precis köpt o de e obehandlat -de e gult,Finns inget fulare än gult/orange hår.puss

2009-11-17 @ 21:32:21
URL: http://jusefiins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0