Dessie har klippt sig, precis som Paow

Undra varför hon inte skrivit att hon skulle klippa sig? kan det vara för att hon inte gick till bobby som hon traggat om sedan jag startade denna bloggen.. HAHA, loser. :) Sen det jag markerat med blått, PAOW? Hon klipte ju av sitt hår för ett tag sedan.. Men ja, Dessie har väll supit bort de minnesbilden i hennes underutvecklade kärna till hjärna :) EDIT: Eller har hon bara satt upp det i en tofs? Så det ska se ut som att det är klippt ?! Det är ju inte så att man skulle bli förvånad om hon ljög :O
dessie.se

Kommentarer
Postat av: olatidman

haha för hennes hår är något man vill ha...



visst var bilden nice:)

2009-11-24 @ 22:36:04
URL: http://tidman.blogg.se/
Postat av: J

det är inte klippt, de är uppsatt i tofs. har man uppklippt hår så kan man se kort hårig ut när man sätter upp det. shes lying.

2009-11-24 @ 22:38:13
URL: http://jusefiins.blogg.se/
Postat av: julia ;d

hahahah!

Omg.. vadå push up ;o

Pinsamt för henne... -.-

2009-11-24 @ 23:18:21
URL: http://juliahduvet.devote.se
Postat av: Elin

Är inte så brydd om hon har klippt sig eller ej! In the end så är alla dessa små korkade fjortisbloggare inget att ha i denna värld. Kissie snor saker, ljuger och säger seda att hon är snäll. Dessie vill hela tiden vara som Kissie och Paow, skryter om att hon "festar som en 18-åring", säger att hon är så jävla snygg men ändå så jävla tjock på samma gång och misshandlar sin familj. Paow är bara allmänt dryg. Ibland är hon en snäll liten tös som vill ha vänner och bli accepterad för den hon är sedan kan hon vara världens gnällspik! Snacka om att ha humörsvängningar... eller så är hon lika schizo som Kissie-Pissie! Gaybloggarn och Krilleboi ska jag inte ens ta upp för dem är lika patetiska och dem ger homosexuella en dålig bild. Om man ser dem som förebilder till homosexuella får jag lite homofobi i kroppen. Jag har kompisar som är homosexuella och dem är verkligen inte så femenima som Amir utan som är vanliga killar! (d.v.s inte som amir och krilleboi!)



Sedan är alla fjortisbloggare så dryga att dem polisanmäler så fort dem inte får komma in på fest där det faktiskt är 23 års gräns. Era små slynor ni kommer inte ta er någon vart i livet. Jag ska sparka lera i era ansikten när ni står där och inte har något liv kvar. Man återstår aldrig i kändisvärlden för det byts varje år! Vad hände med alla idolvinnare? Den enda som klarat sig är Agnes men w/e! Kändisar kommer och går... snart kommer du att stå i skiten!!



Ursäkta min långa kommentar men jag var cp idag och måste sova!

2009-11-24 @ 23:35:23
Postat av: Jusefiin

Tittar man nog så ser man på vänster sida att en liten del av håret i tofsen sticker ut.

2009-11-25 @ 09:33:50
URL: http://jusefiins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0