Dessie talar ut ang PS!

"Anledningen till att jag redigerar mina bilder är för att jag sätter på en effekt "Soften" som tyvärr inte är från Photoshop! Iallfall och då mörknar bilden, och fixar till pixlarna osv av sig själv och blir också jämnare så att man inte ser fläckig ut! Och, föresten och om jag SKULLE göra om mina bilder så att jag ser jämnare ut? Big deal? ;)" - Dessie.se
Blogg.se är total cp! kan ej ladda upp bilder så kan inte lägga in bilden jag ville ha som exempel.. Men ja, vi får göra det bästa av situationen eller hur? Ja gårdagen var kaos så de ska vi inte prata om :) ! Dessie lade upp detta "svar på tal" då en läsare hade snackat om att hon alltid fixade med sina bilder.. Okej om man lägger på ett lager som softar bilden, det förändrar ju inget så, döljer möjligen.. Men man ser ju ändå! Att man tar bort hudförändringar, det är ju just det man menar när man klagar på att någon fixar med sin bild! Man förstör djupet i bilden, tar bort finnar och annat. Man får helt plötsligt tydligare kindben, smalare näsa, större läppar, större ögon och tydligare ögonfransar. Om man nu är så självsäker så i sig själv som hon påstår borde ju inte detta vara en nödvändighet att göra, eller vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Elin

HAHAHA .... läste detta nyss innan jag gick in på denna blogg! Dessie PS ´men hon gör det så dåligt att man kan tro hon vill att vi ska märka det med flit. Jag tycker illa om mig själv.. men jag gör inte om mig själv till något jag vill bli! Dessie, du är för fasen 14(?) och väger pyttelite. Du säger hela tiden "jag bantar". Hade du varit 32 och vägde 150 kg hade vi nog gett dig ett förslag om en diet. Men att banta är det sämsta man kan göra haha.



Om du nu säger att du är så himmla vacker, så himmla snygg m.m. borde vi få se äkta dessie! Utan att doppa huvudet i bajs, redigera, sminka och PS!

2009-11-21 @ 19:50:55
URL: http://elingrenholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0