Dessies "fab. life"!

Ja, förstår inte hur man kan gå runt med en sådan utväxt.. När jag själv färgat mitt hår så klarar jag ju dårakt inte av det i alla fall! Det är ju verkligen skitfult. Sen växer ju mitt hår som ogräs så efter ett tag blekte jag det å sen på med ljusbrun :) Fast jag e ju snyggare i mörkbrun... Men Men, orkar inte färga det en gång i veckan (mitt hår växer som ogräs!). Sen tycker jag att det är så kul.. Man ser verkligen när hon har en bh utan inlägg.. I vanliga fall så har hon ju typ 3bhar med inlägg å skit! Men men, gulligt att hon kan vara sig själv ibland ;) Eller så är de i tvätten, därav kan hon bara ha en :D Ja, något i den stilen är det nock! Nu ska jag Umgås med min fader! BYEBYE:D
dessies.se (Edit: Old pic? MY BAD!)

Kommentarer
Postat av: messie

den är gammal den bilden!



1. den har jag sett innan, tydligen la hon ut den igen!

2. hon har inte utväxt just nu

2009-11-12 @ 16:02:35
URL: http://messienplayboy.blogg.se/
Postat av: Elin

Ska man färga håret och vill vara en gammal tant i håret ska man färga det minst 1 gång var tredje eller fjärde vecka.... inte var tredje eller fjärde månad. Hade tyvärr blivit galen att se på en sådan utväxt och får allmän hjärnskada av att se på sådant! SCHEEESH! Vissa fjortisbloggar har konstanterat själva att utväxt är snyggt.. SEN NÄR?! Nåja tyck vad fasen ni vill, ni är kärringar allesammans WIIIIIE! Utväxt på 1-2 cm är okej, men börjar det bli 1dm måste jag tvångsfärga deras hår.



Är dem så pass lata att gå till en frisör så avfärga det och gå naturligt! Hahahaha ni är så lata när det gäller hår att frisörer kan skaffa miljonvillor efter ett ex antal åt p.g.a. alla besök. Eller så är Dessie så fattig att hon inte har råd... ja du dessie... Naglar eller hår... hmmm?

2009-11-12 @ 20:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0