Fredag.. / Joel goes storbloggare!

Ja som vanligt är det väldigt VÄLDIGT tyst på fredagar! Kanske skall komma lite personer hit sen ikväll?! Vem vet, haha.. Utgång blir det i alla fall! Lägger KANSKE upp bilder imorgon! Fick faktiskt ett mail igår? Om jag ville vara med i ett reportage... HAHA, Joel goes storbloggare? Ganska sjukt faktiskt, tycker jag själv i alla fall! 
Som vanligt får jag väll ursäkta, men jag har kollat mailen, läst alla kommentarer, kollat allas bloggar! Men hittar verkligen INGET relevant till denna kära blogg. Men om någon där ute hittat ngt som jag missat vet ni vart jag finns så ska ja försöka ha koll på mailen under kvällen!
Puss å kram vi syns på stan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror dessie dött! hon har inte lagt upp nått sän 5 igår! :P

2009-11-20 @ 23:07:59
URL: http://nbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0