Home, sweet home!

Ja, då vart man hemma hos sina föräldrar! Greger (min fader) sitter och kollar på lyxfällan på webbtv så jag lånar min mors! Orkade inte bära med min på bussen imed jag hade kamera och så med mig.. Hade bråttom så ja, grabbade tag i kameran och sprang typ :) haha.. Lägger upp bilder sen när ja e hemma! Hade ju förberett inlägg på datorn men hann ej lägga upp :(. Har som sagt vaccinerat mig idag, känner inte ett skit! Fast ja, jag brydde mig inte om det alls! Mer att min syster nyss fått en dotter och så har jag ju patienter var vecka, så när ja fick ett kallelse brev hem så kunde man ju lika gärna dra dit! Men nu ska ja kolla fjorisbloggarna så ni slipper, bra va? så skriver ja om det är något intressant, DEAL?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0