Irritation!

Paow fortsätter att urarta på allt och alla!? Senaste inlägget skriver hon såhär: "Jag är nog den enda ”fjortisbloggaren” som inte ljuger. Jag är ärlig och står för saker. Tror ni att Kissie skulle erkänna att hon får upp hela handen i *****n ?"

Sen vill jag bara säga att jag hatar SF! De visar ju inga filmer som man vill se.. Inte häromkring i alla fall! Liksom, jag vill se the box och Saw VI! Men NEEEEEEEEJ, de visar svenska jävla skitfilmer som INGEN vill se, eller tecknat?! VEMFAN går på bio efter 21 med en liten unge för att se en pissfilm? Nuförtiden är tecknat gjort av någon nörd med dator. När man själv var liten så tecknade man ju filmer, så man ska göra TECKNADfilm?! Då var det ju lite kvalité bakom processen.... Men men, the box går inte ens att ladda ner än så ja.. Och saw finns bara i piss-kvalité. Och dexter sänds i USA idag!? Så ja, vad ska man kolla på ikväll?

Kommentarer
Postat av: Ellinor S

Såg SAW i fredags, den var skit bra!

2009-11-08 @ 23:47:44
URL: http://stellans.devote.se
Postat av: Anonym

du får helt enkelt flytta ;)

2009-11-09 @ 14:40:52
Postat av: tizor

haha jag skickade argt mail till sf å fråga varför dom inte visa den i helsingborg, idioter hela högen typ..

2009-11-10 @ 09:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0