Kissie bidragande faktor till självmord?

Personen som skrev detta har dock ändrat inlägget! Rädd för anmälan må tro?
Kissie har i alla fall redan reagerat på det hela som ni ser! Tycker faktiskt det är ganska sjukt, HOPPAS att ingen är så fast i hennes lögner :( Att ingen är så blind som tror på det som skrivs på kissies.se! Hon är inte smal, hon är inte snygg, hon är inte poppis, hon har inte fin hy, hon har inte fint hår..
Ja som ni ser tjejer, ni har verkligen inget att vara avundsjuka på?

Kommentarer
Postat av: Elin

Måste säga att idioterna som fastnar för hennes "propaganda" är smått korkade! Tycker synd om dem som vill leva som en 18 åring som är som en 14-åring. Vid denna ålderna börjar man behärska sig en aning mer iaf och vid den åldern är inte vikten allt om man är en såkallad medelsvensson! Visst vikten kanske fortfarande betyder p.g.a. media men Kissie skriker rakt ut att Anna Anka är bäst och att vi i Sverige är tjocka! Kissie tjatar om vikt KONSTANT!



Skiter om så Alexandra och Kissie är olika! Man går ifrån alteregot då man har mognat och jag tycker inte att hon har mognat för fem öre! Hon var som mognast då hon började bloggen för då blev hon glad då någon bar likadana kläder som henne och då gav hon ut info om vars hon köpt allt m.m.(Inte för att jag bryr mig) Nu äre som hela tiden: "Är så trött på er som härmar mig" "Sluta vara "fjåååårtizzzar", väx upp för fan skaffa er något eget!!"



Bryr mig sedan dessutom inte om hon är smal eller inte, det är insidan som räknas! Har hon lovehandles. FINE men våga visa upp dem istället för att PS bort dem! Man ska vara nöjd med det man kan bjuda på för en dag kommer man gå tillbaka och se dem äldre bilderna och se hur vacker man var innan man blev en plastdocka och det var försent!



Fy fan på dig Kissie! FY FAN ALLTSÅ!



2009-11-11 @ 20:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0