Kissie, you make my eyes bleed!

Fick mail av denna läsare ang detta så fick leka lite i PS jag med :)
Godmorgon för övrigt!
Rosa läppstift - Fjortis-stämpeln alla snackat om på sina bloggar.. Kissie Verkar dock trivas som fisken i vattnet med sina rosa läppar!
Rosett - Hon snackar om hur det var hon som kom på detta.. Precis som med de där glasögonen utan styrka! Jag har vänner som hade sånna glasögon för 2-3 år sedan ?! Det är verkligen OLD NEWS! Men det är skönt att sånna här "nyheter" kan nå Kissies skalle någon gång.. Det tar som sagt ett par år innan dock.. Tbx till rosetten, har inte så mycket koll på detta, vet ju dock att både Foki och Paow vart före henne med detta ?! så ja, hon förlorar den duellen också... Har faktiskt för mig att både F och P har skrivit vart de köpt rosetten!
Midja vs Huvud - Som läsaren sade så har hon redigerat sin midja så smal så att hennes tjocka huvud är bredare än midjan... FAIL!
Näsa - Ja, hon har halverat den....
Arm/Bröst/Midja - Som vanligt ser man tydligt hur hon har suddat bort diverse partier av sin kropp, finns det någon med sämre självkänsla må tro?

Kommentarer
Postat av: Shibby

sv; haha visst kan jag spela lite WoW åt dig med ;P

2009-11-03 @ 16:53:40
URL: http://shibbythatsme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0