Kissies nya väst.. (Försäljningsannons?!)

Ja du.. Denna köpte hon ju under hennes shoppingtur..
"Zara, twilfit, gick mest runt inne på Sturegallerian och såna butiker! Ytterst mysigt.. Jag hoppas jag vet vad jag ska ha på mig ikväll bara!!" stod det i hennes inlägg..
En läsare skickade dock ett mail om att denna västen kommer från HM och kostar 299 kr.. Så ja, oj vad fancy Kissie kan vara då :) Fast det är ju faktiskt ganska självklart att den kommer från en sådan "billigare" affär, annars hade hon ju skrytit om vart ifrån den kom och att inte alla kunde härma henne då den var dyr, etc etc.. Busted!
Själv tycker jag faktiskt att denna bilden ger mig en halt annan bild i huvudet: "Hej jag kommer ifrån ryssland, där jobbar jag som "personlig tillfredställare", ta med mig till Sverige. (Ja, tillfredställare är kanske inte ett ord men det beskriver bra!)
Och ja, ni ser att hon suddat bort halva sina armar, ben, bröst och redigerat allt annat så hon ska se bra ut. Suck, innan skrattade jag åt dessa saker. Nu gråter jag!
kissie.se

Kommentarer
Postat av: Jusefiin

Att hon orkar redigera så dåligt. Inte vill man se ut som hon gör när hon ens redigerat bilderna ser ju hemskt o sjukt ut :s

2009-11-05 @ 22:04:59
URL: http://jusefiinsvahn.blogg.se/
Postat av: Selloow

Hennes bröst hänger ju ganska långt ner med HAHAHA

Fan va du ger mig ett gott skratt varje gång jag läser den här bloggen!<333

2009-11-07 @ 01:17:38
URL: http://selloow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0