Läsares attack emot Kissie ! Love it!

hehe, e lite trötter! Bio ikväll med Josefin efter det skall man möta upp simon å gänget eller dra hem, bråss på vad man orkar!

En läsare har gjort hela detta inlägget, skönt att slippa skriva och fixa me bilder själv :)Men som sagt, här kommer TJEJENS inlägg:
Ja, att Kissie är fel hela hon vet ju alla.
Ringen i pannan - Puderfläck, helt brun
Ringen på näsan - ja, alla vet att hela näsan är FEL ! Men, här har hon pudrat det så att ser ut som hon stoppat den i gumpen på någon!
Ringen på läppen - Kan hon verkligen vara nöjd med det resultatet? Läppen är ju helt sne?!
Ringen på armen - FLÄCKAR ! BUS-missbruk.
Ringen runt jackan - Ja, den där jackan igen .. Har hon inte råd att hänga in jackan eller? Hon kände ju någon som jobbade där dom var, kan man inte stoppa undan jackan någonstans då?
Ja, hennes läppar ser verkligen HELT JÄVLA FUCKED UT!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha! Jag reagerade också på just den där bilden. Alltså, hon ser så ÄCKLIG ut! Usch, jag förstår inte att hon verkligen tycker att hon är snygg!?

Visst, jag vet att, människor som klankar ner på andra gör oftast det av den anledningen att de är avundsjuka och själva vill må bättre. Jag brukar aldrig klanka ner på folk, men i detta ögonblicket känner jag verkligen helt ärligt; Hur f*n kan hon vilja se ut så där?

Jisses... :P Stackars människa!



Jag tror att hon egentligen inte solar så mycket solarium, för då får man oftast en jämn bränna som ser naturlig ut. Hon måste använda brun-utan-sol-spray, jag ser ingen annan anledning till de fula fläckarna!? Haha!



Du har en kanonbra blogg btw! :)

Kram

Em

2009-11-28 @ 17:28:45
URL: http://emeliie.devote.se
Postat av: Elin

Jamen nu så... nu ser man vars all foundation används.. tror hon inte ens går till solarium utan använder foundation på KROPPEN varje dag! Hennes läppar blev extremt snea BTW och lilla Kissie: DU BLIR INTE MINDRE FJORTIS FÖR ATT DU ANVÄNDER RÖTT LÄPPSTIFT!



Får jag fråga hur du har tänkt ha råd med operationen? Om alla dina pengar går till kläder(som du kanske snott) ,alkohol(jag menar allvarligt du är alkis och vem vill bjuda en plastklump på en drink?) , SMINK(jag vet inte kanske också snott eller något men du använder mer foundation per månad vad jag gör på ett år!)! Du har seriösa beroenden... jag må ha socker men du har allt som kostar skjortan. du är klädsminkalkoholist! (se även Kissie) Om man kallar kenza för alkoholist så skär jag av min hals för du festar 3-5 dagar i veckan! Nu ska jag inte jämnföra mig med andra bloggare vilket jag just gjorde.



Allvarligt du kommer se ut som 60 då du är 30! No one wants Kissie tralalalalalaaaa!

2009-11-28 @ 20:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0