Natacha Peyre har fattat tycke om Paow!

Ja, man har tidigare läst i inlägg som Natacha Peyre gjort ang dessa fjortisbloggarna! Hon har då skrivit om avsky till både Dessie och Kissie. Hon verkar dock inte ha samma uppfattning om Paow då hon igår natt skrev detta inlägg: (forts. under hennes inlägg...)
Fast jag tvivlar ju på att N. följer Paows blogg speciellt bra, då hon har skrivit det nedanstående om just Natacha! Fast ja, vem bryr sig om vad Dessie, Kissie och Paow skriver.. De är liksom "12-13" och de som älskar dem är ju yngre! Jag själv läser ju dem för att få ett gott skratt, som säkerligen MÅNGA andra gör! Så ja, N. tycker väll antagligen bara det dom skriver är patetiskt. Hade jag varit henne hade jag tyckt så i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0