Now You Know!

Jag började att blogga på grund av att jag kände hat emot de "stora" bloggarna. Eller ja, hittade n.bitchie. Det var en sådan blogg som drev med alla dem.. Så när hon la ner tänkte jag: "ja jag är väll tvungen att ta över facklan nu!" Så det gjorde jag. Jag skrattar över mina inlägg för jag tycker det är så kul, hoppas ni läser min blogg av samma anledning jag läste hennes :) Nu skriver jag ju lite om mig själv med (som ni märker nu) :D Men ja, blev av med lite läsare för att jag gjorde det valet men favan, jag bestämmer ju här på denna blogg :)
Ja, det finns INGET kul som hänt under kvällen så finns inget jag har att skriva om blondinerna till er, sorry:(

Kommentarer
Postat av: Elisabeth den bästa :D<3

Ja jo, jag var ganska arg haha. xD Menmen, det är bara att försöka skita i det och gå vidare.



Måste sova, natti! :)

2009-11-26 @ 00:13:22
URL: http://bettiiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0