Paow the drama queen goes on!

Paow skrev innan idag att hennes pappa fått ett mail ang en anmälan som gjorts emot henne. Detta för att hon skrivit något om honom i sin blogg... Amir dementerar detta dock i sin egna blogg med att säga att han verkligen inte gjort detta. Ja, ni ser inläggen här nedan! Så slipper ni ge dem besökare :) Bra va? Paow har ju börjat göra sjuka saker för att få läsare så ja, hon ljuger antagligen. Hon skrev något om att han bor i en sunkig förort, men tror ju knappast att han skulle anmäla henne för det! Så ja, Paow the drama queen goes on..
Paow.se

gaybloggen.com

Kommentarer
Postat av: Elisabeth den bästa :D<3

Äh, var bara arg och ledsen på massa skit. Men men det är löst nu :)

JAG DIGGAR DIN BLOGG STARKT, LÄSER VARJE DAG :D nu ska jag sova och imorgon ska jag se om jag hittar lite skvaller att skicka till dig ;D

Haha!

Natti.. :)

2009-11-26 @ 00:11:54
URL: http://bettiiiss.blogg.se/
Postat av: Elisabeth den bästa :D<3

Haha jag diggar den stort när du dissar alla fjortisbloggare :D det är coolt ^^

haha xD japp, det bästa är att försöka skita i det och bry sig om ngt viktigare. Inte värt att lägga energi på ngt som man inte tjänar ngt på i längden.



Nu får du lägga in något roligt som man kan skratta sig halvt fördärvad åt haha ;)

kram! :D

2009-11-26 @ 12:53:41
URL: http://bettiiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0