Skönaste kommentarerna EVER!

Det har funnits en tjej vid namn "Elin" som skrivit fruktansvärt roliga kommentarer till mig! Tänkte att hon kunde förtjäna en länkning med nu när jag ändå vart igång! Hon Vinner också en bild på min katt, världens lataste katt dessutom! (Klickar ni på bilden så kommer ni till hennes blogg) Sen kan det ju faktiskt vara så att det är fel tjej, haha.. då IP´t ej är samma vart dag... Men ja, jag hoppas att detta är rätt i alla fall :) Annars får väll den riktiga, om denna nu känner sig träffad skicka sin :)!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahahah... kan nog bero på att jag bor hos olika föräldrar, bloggar ibland från skolan och bloggar hos pojkvännen så där har du svaret ;) finns ingen annan änn jag som skriver som mig! (det verkar bara vara en....) Muahahhaa danke schön!

2009-11-17 @ 16:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0