Vem lyssnar ni på Adriana Lima eller Kissie?

Kissie (PS(fast ändå FRUKTANSVÄRT ful)fixad, fattig fjortis) vs. A. Lima (vacker, rik modell) 
Kollade runt på någon blogg precis, hittade då nedanstående bild. Kom att tänka på Kissies inlägg om lår som gick ihop.. Adriana Lima som här modellerar för Victoria Secret är en av världens best betalda modeller! Och ja, ni ser rätt, hennes lår går ihop! Tänkte mer att jag ville visa detta för alla tjejer som läser denna blogg, att ja.. Ni kan vara bland de vackraste och bäst betalda kvinnorna fast att era lår går ihop! 

Kommentarer
Postat av: Elin

Det lite roliga är att oavsett vad kommer låren att gå ihop... om det inte är så att man är hjulbent! Lilla Kissie, gillar du att vara hjulbent? då går inte dem låren ihop!



Jag måste säga att jag ÄLSKAR mina ben! Otroligt snygga! Kanske en aning mulliga som jag själv men vah fan! DET ÄR SNYGGT!! Jag må ha en liten mage men killar likes to have something to grab on you know ;). Jag är fan inte fet och ful för att mina lår går ihop! I am a pretty, curvy lady! Tack för att du gjorde min dag idag!!



Och BTW Kissie din lilla kisskotte! Skaffa dig ett liv och lev inte på bloggen och din pappa! Det är bara små fjortisar som gör det hehe ;)

2009-11-18 @ 19:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0