WARNING! Maffigt inlägg ang. Paow - Amir/Aliette...

Ja, detta har pågått under tiden jag inte suttit vid datorn. Så det handlar om en hel drös med printade bilder för att få insikt i detta! Ni får klicka på dem så de blir större annars så tar detta inlägg hela bloggsidan eller vad man ska säga.
Har satt nummer före vart bild som det handlar om, ett inlägg handlar om 3bilder som ni ser. (nr3). Men nu ska jag försöka klargöra detta för er på simplaste sätt! Sen är det bara att klicka på bilderna :) De som allt handlar om är alltså: Amir, Paulina och Aliette!

Amir och Paow har ju bloggbråkat under en längre tid, vad jag vet har det dock varit "tyst" ett tag! Men nu har det som sagt börjat igen. (1) Amir dissade Krilles fest på Clustret, där Paow också var värdinna! Detta "svarade" inte Paow på dock med det vart så det startade. Dock har Paow dissat Amirs nya kompis Aliette och skrivit att han bara åkte dit för att ha någonstans att sova över helgen, Kissie skulle ju vara med i debatt men var bakfull eller liknande. (2) Amir skrev om detta i sin blogg och menade att detta var skitsnack! Men nämner inte P i inlägget, det är ändå väldigt underförstått att det är henne han menar! (3) P fortsätter att mala på genom att dissa Aliette´s lår. Hon säger att dom är feta samt att hon är brunett. (VAFAN ÄR FEL MED DET:S) Hon skriver också att hon ligger med allt och alla samt att hon slickar Amirs röv bara för att hans blogg är stor.. Skriver också att den bästa kvinnliga bloggaren i Götet är Baby belle. Hon menar att Aliette är sämst rent ut sagt! Hon skriver också om sin manlige vän, blablabla ointressant! (4) Både Amir och Aliette skrev ett dissinlägg till Paow, Amir raderade dock sitt inlägg för att han inte orkar mera... Men de handlade om samma sak så jag lägger upp det som ännu finns i www! Det skrivs om detaljer om sex i en kompost och hur gud glömde hennes tänder. Ja, ni kan ju läsa själva :D Paulina svarar då med ett inlägg till Amir (5) och ett till Aliette (6).
Jag har ont i mina fingertoppar nu så orkar inte skriva mera om det en jag hoppas att detta hjälpte er lite i att förstå er på detta bråk! :D
12333456

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0