Tyra/Dessie och NGN:S? Talar ut!

Jepps, Dessies.se är inte längre dessies! Detta har ju skett innan så man blir ju inte förvånad som vanligt :) Det ändra som inte är så konstigt är att dessie tror att hon kan anmäla allt. Stackars polisen som får hennes dagliga samtal. Tänk er: "Hejsan, jag vill anmäla denna killen... han dissade mig, liksom, mig" HAHA FAIL! Ännu en gång, en domän ägs av den som köpt den, om jag hade köpt cocacola.se (eller va de heter) så hade coca cola fått köpa domänen av mig om de skulle få den. Eller betala hyra eller ngt liknande! Att dessie inte fattar detta de är ju självklart.. Men TYRA :S HAHA, ja nu vet man att hon är en iq-befriad idiot hon också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0