Kenza: "jag har Sveriges största blogg!"

Kenza ger ett svar på tal :)
Här bevisar hon att det inte är Kissie som är sveriges största bloggerska utan Kenza!! Ja ni kan läsa hennes text själva, här nedan!

''Jag har alltså ca 395 400 läsare om man ska vara exakt, detta är unika besökare per vecka, alla kollar ju inte in varje dag. Om dagen har jag ca 140 000 unika besökare och detta gör väl mig till Sveriges största blogg. Det har jag varit sedan jag gick om Blondinbella för ett bra tag sedan (vad kan det ha varit, två år sedan? minns ej..), men jag ser ingen anledning till att sitta och skriva det för om Alexandra (som har 100 000 unika besökare om dagen enligt henne själv) vill tro att hon skriver Sveriges största blogg får hon gärna göra det. Jag har liksom ingenting emot det och jag är inte ute efter att starta något tjaffs. Jag har bättre saker för mig än att hålla på med sånt, haha.

Ps. Bloggportalens statistik ska man inte kolla på för de mäter antal besök per ip-adress OCH per timme i veckan. Tillexepemel – går en person in en gång i timmen på ett dygn blir det 24 besök enligt bloggportalens mätning. Och så gånger sju. Ni fattar?  De mäter alltså per timme de senaste 7 dygnen''.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0