real LV

blir så irriterad på människor som tror sig veta saker, när dom i själva verket inte gör det. därav gör jag en svar på tal. Joel själv hade antaglien inte gjort det men sånt stör mig.

vi var i stockholm i vintras då vi var inne på louis vuitton:s egna butik på birger jarlsgatan.
och med felvända lv emblem de beror på vilket håll du har väskan på, då det är ett tyg som används hela vägen runt om väskan så blir dom rättvända på ena och upp o ned på den andra vilket ni även ser på långsidan av väskan på deras hemsida här nedan.

lägger även upp bild på väsksmycket så de inte kan komma upp snack om att de med är fake, för de är köpt på louis vuitton i köpenhamn där vi var i lördags. för en delen så finns de kvitton so bevisar äktheten, sen kan jag ju säga att joel är en människa som aldrig skulle köpa ngt fake o gå o bära på.

slut diskuterat. // Josefin




Kommentarer
Postat av: Tillan

Tack för att du klargjorde detta för mig då :)

2010-08-10 @ 11:52:35
URL: http://snyggtillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0