Bevisar Kissie något?

Hejsan alla barn. Nu är jag hemma igen, dock inte länge för träning om 10min sedan plugg! Men men, hinner lägga upp ett litet mail jag fick. Låter henne tala för sig själv:
-
"Förstår inte ens varför jag fortsätter gå in på hennes blogg, antar att jag bara behöver ett gott skratt emellanåt, hon har ju en tendens att bjuda på ett och annat haha! Men på det här sk kvittot hon har fått från kliniken, för det första: Varför har hon censurerat klinikens namn när hon i flera tidigare inlägg har sagt namnet? Och är det bara jag som tycker att summan ser liiiite fejk ut? 9an ser verkligen inte ut att passa in ;)" - Linnea

Kommentarer
Postat av: josefin

svarade dig på sms men du har väl inte sett de, var ngt om att man kunde tjäna pengar på sin hemsida så skall kolla de mer sen håller på med alicias blogg nu.. puss

2010-01-26 @ 16:02:02
URL: http://josefinsvan.blogg.se/
Postat av: jessica

tack! visst ere, t'nkte de med n'r jag s[g de p[ hennes blogg, haha! bra blogg btw!:D

2010-01-26 @ 16:38:43
URL: http://jezzupsdream.blogg.se/
Postat av: Tofe

- e d bara ja som tykkr de står "Ikea" högst upp på kvittot? :S

2010-01-26 @ 17:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0