En arg mor talar ut ang Dessie, samt svar på tal ifrån Dessies syster!

Hade fått dessa bilder skickade till mig igår. Sjukt kul faktiskt! Det är någon mamma som skickat in åsikter om Dessies blogg och hur hon uppfostras till en tidning! Under Dessa bilder finns det en text som Dessies syster skrivit. Hon har alltså gjort "svar på tal" eller vad man kan kalla det:D



"Vettefan alltså. Tidningarna vet ingenting om vårat liv. Jag orkar inte försvara min familj hela jävla tiden. Dessie är ett problem barn okej. Hur mkt ska föräldrar bråka med sina ungar? Dessie är jävlig och hon skiter vad man än säger, ska man slå ungen tills hon inte fattar? En morsa som jobbar skiten av sig för att försörja oss. Vi är 15 och 17 år gamla vi borde kunna betee oss , jag kan men inte Dessie. Hon lever i sitt egna jävla fantasi, hon har ingen aning hur verkligheten ser ut. Tro mig jag har försökt med ungen, vi har gett henne utegångsförbud... U NAME IT. Hon kommer hamna hos soc snart, då är det deras problem." - Dessies syster!

Kommentarer
Postat av: Alex

jag säger socfall #1

dags att nån gör nåt åt den skitungen

2010-01-10 @ 18:39:51
URL: http://bringmetheenema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0