Foki får skvallerblogg nedlagd, sam avslöjar personen bakom den #2!

Foki skrev ju ett inlägg och sade vem som var skaparen bakom hotgossip.. Hon har också gjort så att den blivit nedlagd. Bra för mig va :D haha.. Nej nu ska man inte vara skadeglad, jag har ju fått mina varningar jag med.. Nu fick jag i ala fall mail infrån Jennifer! Hon hade lagt märke till ett avslöjande inlägg från den utpeckade bloggerskan! Ja, hon formulerade det ganska bra själv så här har ni:
"Hej !

Kollade in psychedelique's blogg och såg hennes senaste inlägg :)
I dethär inlägget försa hon sej mer än vad någon annan gjort i blogg-
världen tidigare, I think :)

1. Sättet hon skriver på i spalt ett är som om hon vore HotGossip,
men i spalt två nekar hon fullständigt !

Enjoy the funny försägning :D
"


(man ser lite dåligt men ja, ni får skärpa blicken :D )

Kommentarer
Postat av: josefin

ingen har jag dödat el snott av än ialf.. hah försöker faktiskt uppfylla hennes livsmål.inom jobb. möblera huset tog ju ett x antal timmar bara de haha . pusssssssss

2010-01-21 @ 20:54:01
URL: http://josefinsvan.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ehm.. på vilket sätt var det där ett avslöjande inlägg? ^^'

Hon säger i hela inlägget att hon inte är hotgossip xP

2010-01-22 @ 20:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0