Foki får skvallerblogg nedlagd, sam avslöjar personen bakom den!

Jag fick detta mailat till mig.. Läsaren skrev att det kom från en annan skvallerblogg.. men ja, skit samma :D För er som inte läser den så ser ju ni den här.. så ja, skit samma!
Det undre inlägget är det som Foki skrev på hennes blogg. Dock så raderade hon det sedan, ja hon kan ju få förklara själv: "Angående inlägget som försvann. (För er som såg det.)
Trots alla elakheter som kommer från den personen och det faktum att hon behandlar andra människor som skit, så fick jag dåligt samvete för det lilla jag skrev om henne. Jag insåg hur onödigt det är att bry sig om det hon håller på med, så jag bestämde mig för att ta bort informationen som jag hade publicerat.
" - Fokis.se


Går man in på bloggen som Foki säger var hotgossip så möts man av detta:
.

Foki var alltså trött på att det skrevs om henne i bloggvärlden. Detta gjorde att hon skrev till blogg.se och gjorde så att hotgossips blev avstängd! Detta hände också Falsksanning men ja, det finns ju fler bloggsidor som man kan skriva på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0