Fokis/DennisM vs Prylsidor?

Fick ett tips om detta.. Eller ja, det var att Foki hade skrivit om ngt hon hittat.. Men nu när alla snackar om hur hon inte är så orginell som man trodde så kan man ju ta det ett steg längre. Läsarna skriver om hur hon härmar DennisM. Jag läser själv en massa prylbloggar, är helt prylgalen så ja.. Vad ska man göra? Det roliga nu i detta är ju att alla prylsidor jag läser har skrivit om detta också? Tror ni nite det kan vara så att båda får de ifrån någon av dessa sidor? En tanke bara.. Har ju med en MacBook Air så jag kom ihåg detta inlägg :) Sjukt kul sak ju.. Man borde kanske skriva lite om prylar med.. fast ja, det skulle aldrig vara en chans att jag skulle orka skriva om det också :D hehe.. menmen :D Nu ska ja te högskolan, hade bäst!

Kommentarer
Postat av: Bögjävel

Hahaha okej :) jag svarar på kommentarer och väntar på min pojkvän! -.- Haft en bra dag? :)

2010-01-26 @ 16:54:06
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0