Kissie är bara FAIL!

Ja, som ni ser.. Bara FAIL!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hahahhahha såg den bilden på hennes blogg nyss! Kan inte sluta skratta.. Usch, känner mig hemsk på samma gång. Men varför vara så omogen och göra om alla sina bilder istället för att vara nöjd med den man verkligen är? Nej, hon är osäker, riktigt osäker!

Rolig blogg du har! :D

2010-01-30 @ 11:43:59
Postat av: Elin

Jag tror inte hon vet hur en människa ser ut. Vilken alien! Ska börja uppifrån och ner och säga vad som är FEL!

Hennes huvud är för brett jämnfört med axlarna eftersom det ska kunna vara ett huvud bredd/axel.

Hon har redigerat sina bröst en aning för att få dem att se liiite större ut. Sedan har hon gjort sin mage slät och tagit bort lovhandles och allvarligt. En mage ser fan inte ut sådär!

Ett huvud är ungefär samma bredd på låren och det stämmer inte på Kissies bild och sedan det där jävla strecket mellan benen! VAD FAN SKA DET FÖRESTÄLLA?! Hennes ben är helt fucked up för den är snea, konstigt redigerade och allt är helt stört!

Jag har använt Photoshop 2 gånger och jag är nog dubbelt så bra som den kvinnan!

2010-01-30 @ 11:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0