Kissie lurar sig till gratis saker!

Ja ni kanske kommer ihåg inlägget nedan som Kissie skrev.. Fick dessa bilderna skickade till mig innan (trodde min mail vart sönder så kassa ni e på att skicka :P HHAHA) Men i alla fall. Man blir bara mer och mer äcklad av Kissie, hoppas någon kan ge henne en stor loska i ansiktet istället. Då kan jag länka er å ge er vad ni vill ha :P HAHA:D Under kissies miniatyr inlägg ser ni bruden som skickade sakernas inlägg om det hela.. Hon har ju precis blivit mamma med läste jag! Grattis :D



DETTA E HENNES BLOGG (http://litenmami.blogg.se/) KOLLA IN DEN!

Kommentarer
Postat av: iida

det är så jävla fittigt av kissie att hon gör så. jag blir så trött på henne hela tiden. hon är så jävla blåst.

2010-01-20 @ 20:47:57
URL: http://mittlivsomnorrkopingsbo.blogg.se/
Postat av: Nadi

hon blev mamma får typ ett år sen....

2010-01-21 @ 15:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0