Kissie "skäller ut" mindre bloggar, för att inget företag vill ha henne!

Kissie skriver om hur mindre bloggare ljuger för att få gratis saker av företag. Hon är väll antagligen bara avundsjuk på dem för att företag faktiskt vill ge dem saker och synas i deras bloggar. Här skriver hon tex om rahlenfeldt. Antagligen bara massa skit. Kollar ni bilden under så ser ni att han inte har "max 5000läsare om dagen". Han har nämnligen dubbelt så många. kan dock inte förstå hur man kan bli så känd för att man har (hade) en boooii frilla å sa cha cha hela tiden:S menmen, inte jag som bestämmer :D Då hade ju jag vatt kändast såklart!



-
Också ganska kul att kolla på denna bild och se hur Dessie bara sjunker mer och mer.. Hoin var nr2 innan, nu nummer 4! Njuter ni lika mycket som jag?

Kommentarer
Postat av: Gustav

Svar: tack så mycket! nefan det är lugnt, behöver ingen direktlänk. Bättre att kolla sig fram själv, så kanske man hittar något annat man vill ha i samma veva. Ha det bra!



Spread your word!, japp. Ligger en länk i högerspalt på bloggen. Peace

2010-01-08 @ 17:49:18
URL: http://sweetandbrilliant.blogg.se/
Postat av: Stellans

Yees.

Hur är läget med vår allas favorit skvallerbloggare då? ;)

2010-01-08 @ 17:49:43
URL: http://stellans.devote.se
Postat av: Gustav

Sv: haha förresten. Är inne och läser din blogg dagligen. Riktigt rolig blogg måste jag säga. Går inte att jämföra med de andra "skvallerbloggarna". :)

2010-01-08 @ 17:56:33
URL: http://sweetandbrilliant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0