Kissies "stalker" talar ut! (LÅNGT INLÄGG!)

Hejsan. ja vi alla vet ju snacket om "Årets stalker".. Han ville tala ut om det hela! Så självklart får han det:
Hej alla gossip lovers! http://stockholmshetaste.blogg.se här! Nu ska ni få reda på den riktiga sanningen om mitt video inlägg, ingen har väl missat min video "Kissies stalker gråter" ? Här är den iallafall:



Nu är det dags för den riktiga sanningen som ingen har hört förut. Så här började det iallafall. Jag har verkligen suttit framför datorn och stört mig på Kissies blogg men har ändå valt att läsa (dum som man är hehe)
När jag flyttade upp till Sthlm så fick jag höra en massa negativt om henne av hennes gamla klasskompisar och från en i min klass. De sa ganska privata saker som jag inte vill ta upp här faktiskt , tyvärr.

Men jag har fått höra att en klasskompis till mig var med sin kompis och hade mött Kissie på bussen. Hennes kompis och Kissie var ganska bra vänner och då hade min klasskompis sagt "Oj vi har visst likadana byxor". Då sa Kissie "Men kolla hur dem sitter på dig och hur dem sitter på mig, jag hade mina först  och alla vill ha de här jeansen bara för att jag köpte dem och la upp dem på bloggen"



Jag bestämde mig för att  "driva" med Kissie när jag såg henne en dag på Bobbys hårstudio. Jag frågade  om en fanbild. Bara för att hon skulle komma ihåg mig, så låtsades jag att jag skakade (enbart för att se hennes reaktion) Hon såg stolt ut! Hon var tvungen att godkänna bilderna och de fick bara tas i en vinkel. Annars var hon trevlig.

När jag kom hem så bestämde jag och två till att vafan vi försöker få hennes uppmärksamhet igenom att skriva lite skit.. Jag bara men fan vad omoget , men jag gjorde det tillslut på skämt (det var meningen att det skulle tas bort) Efter en halvtimme så var jag med i hennes blogg och här startade allting. Jag låter aldrig någon trampa på mig så jag skrev tillbaka på det hon skrivit , för då hade jag inte kommit ut som bisexuell ens. Och hon skriver inför 100.000 att jag var en bög och jag hade precis börjat på en ny skola. Jag blev förbannad och fortsatte, mig skulle ingen trampa på, tänkte jag.. Amir blev också inblandad, och efter kanske 2 månader så stöter jag på hon och Amir på stan, jag tänker "Nej fan jag lotsas att ag inte ser dem och går dit jag ska" Amir skriker rätt ut "Men är inte detta superkända Alex" varpå jag börjar garva , jag visste att han skämtade. Han frågade om bild och om jag ville gäst videoblogga jaja tänkte jag då ju. Allt var löst tänkte jag. Men när jag kommer hem så är det ännu mer skit som står på deras bloggar. Så jag skriver också en massa skit, dumt nog (jag skulle struntat i det nu i efterhand)
Hon fick det att låta som att jag var värsta psykot som bara ville vara som henne, jag som inte ens var ett fan av henne. Inget hände på några veckor tills jag stöter på Rosanna Amir och Alexandra på stan igen?! Denna gången på Åhlens och jag var på väg upp men innan jag hoppar upp i rulltrappan så hör jag Amirs röst, jag bara jaja jag åker upp nu.. Då står Kissie och pekar på mig och bara Amir Amir kolla kolla! Amir ger Rosanna sin kamera och ber henne filma mig i rulltrappan medans de står längre ner i rulltrappan. Jag blir lite sur och bara "Alexandra måste du alltid sno mina inlägg nu?" Amen det är ju bara kul snyggt mail du skickat till AMir fett gulligt. Hon påstår att jag skickat ett mail där jag säger att jag är rik och vill bli deras kompisar. Det skulle jag aldrig göra, fy fan vad patetiskt, men hon trodde på det iallafall. Jag blir fortfarande filmad och säger bra då tar jag kort här på er nu då, Kissie och Amir säger då " Men fan också! så de lutar sig över räcket och verkligen kollar bort" Jag struntar i de bilderna för de la ju inte ut min video men bråket fortsätter då jag blir anklagad för att ha tagit bilder på dem på stan, skulle inte tro det va? De gick alltså efter mig två gånger för att filma mig, för att de visste att deras läsare skulle älska det. Efter detta hände inget mer förutom att jag blev årets stalker, haha skulle satt sig själv där ;) Videon är totalt FAKE och meningen med den var att hon skulle ha något att skriva om, jag visste att hon skulle intala sig själv att jag ville vara som henne så jag tänkte fan vad kul och lotsas för hon kommer att gå på det igen haha.



Det gjorde hon ju också. Jag har lagt ner allting nu och meningen med allt var att visa att hon inte alls är så populär som hon tror sig vara eller känd. Lite som ett expriment! Man kan tycka att jag gjort bort mig, men i mina ögon så tycker jag att hon också gjort det. Hon har ju inbillat sig att jag ville vara hennes vän. Vill tillägga att jag inte har något emot henne idag och att hon faktiskt är trevlig för det mesta, men är du bitchig så kommer hon också att vara det mot er! Ni får gärna besöka min blogg om ni vill Kissies and hugs // http://stockholmshetaste.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Alex

Usch det nåt med snubben som ger mig the creeps.

Fast FUCK KISSE FIGHT THE KISSIE AAA



Kolla in min nya stopmotionfilm btw :D



http://bringmetheenema.blogg.se/2010/january/stopmotion.html

2010-01-20 @ 00:19:25
URL: http://http://bringmetheenema.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0