Trouble in parradise Kissie and Amir style!

Ja, I mitt förra inlägg skrev jag lite om P/D´s helg.. Nu var det ju så att de va på samma fest :) Har förminskat Kissies och Amirs inlägg så att detta inlägget inte tar all plats. I dessa små inlägg så står det alltså om Deras helg.. Hur den blev sabbad av en brud som var helt sinnes, eller ja.. så skriver Kissie i alla fall! Hon har också hängt ut tjejen i bloggen med bild.. Det roliga är att bilden är redigerad. Hon skriver och visar det i sin blogg.. Kopierade hennes inlägg och ja, ni ser dem under minibilderna :) Där skriver hon också hur kvällen såg ut, ja, hennes synvinkel av allt i alla fall.. Den är ganska olik kissies om man säger så :) hehe.. Amir skriver med lite om natten, jag har markerat det med blått så ni kan hitta de :)Så ja, nedan kan ni läsa kissies och amirs syn på det hela och sedan under deras kan ni läsa de jag tror var det som hände på riktigt :)ENJOY!
-
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0