Gammelgäddan och Jag!

Kan tänka att många väntat på detta! Har haft massa å göra så har ej kunnat lägga upp bilderna:)
Såhär gick det till: Jag tanten och micke skulle testa å fiska, det var en massa år sedan så vafan!? Jag valde en jigg (stavning?) En maskliknande sak med krok :) Sedan kastade jag den in under en bro i åhus. Då small det till, månstret var på kroken, mästarfiskaren föddes, gammelgäddan mötte sin överman och allt som hände på samma gång! Efter en kamp med megafisken så fick jag syn på den, den hoppade och visade sin enorma kropp för oss. Jag skrek: "TA HÅVEEEEEEEEEEEEN" men lika snabbt som den högg så lossnade den. DEN BET ISÖNDER MIN KROK! Arg som man var så satt jag på en lika dan till, kastade på samma ställe och såklart. Fisken bet igen! Denna gången slängde jag mig i med händerna för att kunna fånga den, den var liksom större än min håv :/! Här ser ni lite bilder ifrån händelsen:

Kommentarer
Postat av: http://alextalarut.se/

hahaha :D fiska åh herregud så många år sedan det va :P

2010-06-14 @ 07:54:10
URL: http://alextalarut.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0