Emelie/Ämmi talar ut ang kissie!

Snackade med "Ämmi" och kollade om jag fick skriva ut detta med, och det fick jag! Hon snackar lite om kissie.
"Hej alla läsare!
Jag blev be frågad om att gästblogga här idag och de tänker jag göra. Jag vet vad ni tänker just nu " NEJ GE HENNE INTE MER PUBLICITET" ungefär?  Men skit i de. För några dagar sen skrev Kissie att jag hade Hackat hennes blogg, vilket absolut inte stämmer alls eftersom att jag satt i IDOL kön och när jag kom hem så somnade jag ganska på en gång. När jag uppdaterade min blogg senare var klockan 20:22 och jag hade då ingen aning om att hennes blogg hade blivit hackad. Jag tycker de är så tråkigt att alla ska tro på henne bara för att hon är "Sveriges största bloggerska" vilket hon inte är längre typ. Jag är en helt vanlig tjej som en gång i tiden var hennes bästa vän som nu får ta mer skit än vad jag gett henne. Jag tog de först med en nypa salt och tyckte allt var extremt kul bara tills inlägget hon skrev om mig där hon blandar in min våldtakt tyckte jag inte var okej. Och så nu dessutom anklagar hon mig att jag skulle ha hackat hennes blogg?

Jag tycker ni borde börja vakna till och de gäller verkligen er ALLA och börja se vem den människan egentligen är. Hon lever i en dröm som hon tror är verklighet och hon är både Kissie i bloggen och Privat. Att skriva skit till mig lönar sig inte. Jag kommer ändå inte lyssna. Har ni några åsikter kan ni maila mig " [email protected]"

En polisanmälan mot henne kommer att göras. Och jag vet att ni tänker " du kommer inte få ut något av de" men de spelar ingen roll. De känns bara bättre av att ha gjort en. Då kanske fler av er läsare som har blivit nedtryckta av henne vågar göra en med?

Hoppas ni förstår mig lite bättre och att vi inte slänger ur er massa elaka kommentarer för vad tjänar ni på de? INGENTING.

Kram"
//
ÄMMII

Kommentarer
Postat av: gabrielle

STÅ PÅ DIG! Kissie borde hackas ner

2010-05-12 @ 19:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0