Kajsa Nihlen, dissad IGEN!



Kommentarer
Postat av: Petra

Hahha har längtat på att någon ska dissa henne så. Fejkad som bara den, har bara kollat henne efter att ha läst om det lilla bloggbråket i Carrooouw's blogg (som till skillnad från Kajsa verkar ha en hjärna) Kajsa är ju cp.

2010-05-19 @ 13:38:40
Postat av: kajsa nihlen

det är dags att du tar bort det där inlägget nu .

det är bara löjligt. vet mycket väl att jag betett mig som en idiot . jag är så mycket bättre än så och det har jag bevisat genom att ta bort både min bdb och blogg.



skulle betyda mycket om du tog bort det här inlägget . Vad vinner DU på det ?

Kram / Kajsa

2010-05-19 @ 20:45:52
Postat av: Julius Lagerlöf

Ta inte bort inlägget.

2010-06-23 @ 22:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0