Gårdag framdag och Amir citat!

Idag har jag jobbar sedan 10.30. Kom precis hem! Eftersom man, dum som man är, festade igår fast att man inte skulle så var man ju lite sliten idag om man säger så! Men grannen hade förfest, går det att INTE gå in då? NÄÄ..
Det har alltså inte hänt ngt idag mer än jobb, om jag inte fattat allt fel så ska jag äta ngn form av pizza med min/a granne/ar daniel och tova samt tanten. Hon är där innen nu och jag känner att mina ben inte kan bära min späda kropp. Sex-pack here i come!
En rolig bild togs igår i alla fall (notera ena framtanden):

Avslutar allt med "citat" fråna amir: "Du och Alexandra bråkar jämt, varför förlåter du alltid henne?
För att jag tycker synd om henne, det säger jag inte för att vara dum utan det kommer rakt från mitt hjärta. Alexandra har inga riktiga vänner och hon har gjort sig själv till Sveriges mest avskydda tjej. När jag tänker på henne brukar jag bli lite ledsen. Vill bara krama henne."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0