Kissie är trög.

Kissie har skrivit detta i sin blogg:
"Nu vill jag varna alla mina 150 000 bloggläsare för skurkarna från företaget Dentally. Dom skickar ut paket till kunder som inte ens har gjort en anmälning till att premunera på deras tjänster. När jag väll ringde dit för att säga upp premunationen så säger dom att det inte går eftersom hela prumnationen måste löpa ut till ett visst datum som dom har bestämmt själva. Första paketet kostade mig 600 kr för en jävla tandborste, bestalade den eftersom jag inte orkade gå vidare med fallet.

Nu får jag fler paket hemskickade som kostar 100 kr (dom skickar med en fin faktura). Jag kommer enligt ett brev få hem såna här var 3dje vecka"


 

Hon avslutar också med "Nu försökte blåsa fel person… ;)" Förstår inte riktigt hur hon kan skriva att de försökte blåsa henne, de har ju redan lyckats blåsa den fule fan:) Tycker nästan synd om henne, hon är ju totalt värdelös!



Kommentarer
Postat av: Fanny

Glöm inte bort att du är världelös! VÄRDELÖS!

2010-09-05 @ 22:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0