Skånes största blogg? nääää...

det är ganska kul att personer med bloggar alltid ska ljuga om allt. Eller kanske inte alla men många. Menar inte att de ljuger så face2face utan att de skriver en massa skit i bloggen! Det finns tex en som har en blogg här i kstad, den säger att bloggen är störst i skåne. Ganska kul då att personen inte ens är med på blogg.se´s topplista. På den blogglistan finns nämligen 2-3st som bor i skåne. Men ja, bara för det så kan ju jag med säga att jag har skånes största blogg xD inte för att jag bryr mig ett piss längre! JaJa, nog om det. Har precis kommit ifrån gymmet, sjukt pass idag. Är helt köttad och drinken efter satt som en smäck:) Väntar på att en kompis ska bli klar på af sen får man se vad som händer. Ska lämna lim till tanten kl 15 med. Hämtade en sak innan idag, fast de säger ja senare så jag har ngt att skriva, haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0