FALSKSANNING AVSLÖJAD! Updated..

Ja, alla har väll hört talas om en skvaller blogg vid detta namn. Tjejen har varit anonym väldigt länge, också blivit anmäld flera ggr. Jag har ju bara blivit det en :) Men Paow har snackat länge om att hon vill avslöja vem detta är, hon har alltså nu lyckats! Detta är ju en blogg som endast lever för vad andra skickar in medan jag kommenterar och så med, tycker min stil är roligare men ja, alla har olika smak :) Nu är hon alltså äntligen avslöjad. Och ÅH vilken skönhet xD

FS dementerar dessa uppgifter i ett inlägg.. Fast hon som VERKLIGEN vill vara anonym skulle väll precis gjort det, sagt att de var fel person.. haha, hon borde veta bättre som "jobbar" med att dissa storbloggare.. Hon skulle bara ignorerat det.. ILLA!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hade hon ignorerat det så hade alla ändå trott att det var hon som paow avslöjade. Så vare sig hon dementerade det eller inte skulle folk tro att det var hon. Sen att hon behövde sina föräldrars underskrift till någonting tidigare motstrider ju ganska mycket till att hon skulle kunna vara 19 år. Dessutom nämner hon ju flera gånger i bloggen att hon bor i sthlm. Okej, det kan hon ju hitta på. Men jag tror inte en myndig person skulle hitta på att denne inte är det. Så med andra ord: paow har nog fel.

2009-12-01 @ 20:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0