F.W.Y - Måndag / Seg dag för skvaller!

Hola babes!
Finns inte alls mycket att skriva om.. Bloggarna läggerju bara upp saker som de köpt ?! Så ja, inte lönt att skriva något kul om det ju :/ Vet ni något kul så dela med er ?!
Annars så sitter jag hos en klasskompis.. Har precis ätit lite mat och så :) GOTT!
Klippte mig igår, blev riktigt nöjd! Tack Josefin! Annars finns det inte mycket att berätta för er alla. Tränade rygg/triceps idag. Hatar att träna man ja, man måste ju faktiskt hålla sig lite i form. Ja, även nu på vinterhalvåret :)
På måndag bär det av till Manchester med min kära mor och far, vi ska se Manchester United - Wolves ! Min pappas favorit emot mitt favorit lag, jag håller såklart på Man U ! Så ja, borde ju vara en enkel match. Får se om man har råd att köpa sig en ny tröja när man är där och kollar, har ju spenderat mycket på kameran och så nu! Fick köpa ett objektiv som man kunde fota matchen med och så.. så ja, pengarna har gått åt denna månaden!
Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0