its all about ME!

Ja har använt denna "rubrik" för mycket nu, jag vet! Skäms faktiskt, ganska mycket! Men har fart rundor i hela Sverige denna helg.. Kom hem NU?! Å ja ska upp om 5h för att åka till England. Så ni har förståelse hoppas ja. Allt kommer att vara som vanligt på torsdag! Om inte min hjälpreda gör en insats?! Hope so! Annars så kommer jag hem på ons å ja, allt blir som vanligt igen. Kommer sakna er alla faktiskt, era gulliga kommentarer! Men lämna mig inte nu, ok? I'll be back! Men ja, håll tummarna på att min lilla vän uppdaterar lite åt mig medan jag är och kolla på Man U - Wolves

Kommentarer
Postat av: ellinor s

Vi väntar :)

2009-12-14 @ 01:42:52
URL: http://stellans.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0