Kissie måste köpa de andra får gratis!

Läser lite foto-bloggar med! Tar ju lite bilder och så själv :) Har ju inte haft dator på ett ta nu men ju är jag tillbaka :D:D:D BRA VA ?
Men i alla fall. Kom ihåg att en av de foto-bloggar jag läser, DENNA bloggen för att vara exakt. (Det står att man inte får ta bilder ifrån henne men hoppas detta är okej, SKRIV TILL MIG ANNARS SÅ TAR JA BORT DEN!) Hon är ju inte "Sveriges största bloggare" men fick ändå denna kameran.. Sen läser jag nu att Kissie fick köpa den ? Ännu ett bevis i högen som visar hur lågt prioriterad denna bloggerska är! Skadeglädjen är väll den största eller vad säger man ? hehe..
Hon må alltså ha Sveriges största blogg men företagen verkar inte gilla henne.
kenza tex fick också denna kamera som kissie själv köpte på mellandags-rean igår, bara trash handlar ju på den rean.. Eller hur var det Kissie?!

sen har man väl inte ett simkort i en kamera, utan ett minneskort!
simkort har man i mobilen kissie, hur är de med allmänbildningen igentligen!?
Kissies:            Nevnariens:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0