Kissie miss / av läsare :)

Älskar verkligen när ni läsare skickar färdiag inlägg! NI är guld värda, det ska ni veta! DENNA underbara läsaren skickade in följande Kissie miss:


Nu har jag tittat lite i Kissies blogg igen, och jag hittade en bild då hon skulle sola, dock så hittade jag fyra saker som inte riktigt hörde hemma på bilden. men det är väl inget ovanligt med våran perfekta stor bloggare ?


1. Löshåret syns ?
2. Glömde hon ta med en del utav byxorna när hon photoshopade ?
3. Och glömde hon dra in vaden lite, eller har den bara flutit ut sådär mycket ?
4. Vad hände med skuggan ?

Mvh Tillan


DENNA läsaren påpekade också att ansiktet är typ 5 nyanser än handen? HAHA. FAIL!

Kommentarer
Postat av: Tillan

Sweet, andra inlägget utav mig som kommer upp :)

2009-12-04 @ 19:10:04
URL: http://snyggtillan.blogspot.com/
Postat av: Rebecca

Glöm inte "jag-redigerar-mina-lår" missen också :P

2009-12-04 @ 19:39:25
URL: http://swahnrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0