Kissie/Bobby, sexinlägg.. WARNING!

Fick bilden av DENNA läsaren. Hon ville dock påpeka bhn, ja, det ser jävligt trash ut men whatthefuck :D Lifes a bitch and then SHE dies.. :D Alla vet ju redan att hon e trash, ellerhur ?
Nu till det jag reagerade på.. Ser det inte ut som att Kissie blir hårt tagen bakifrån ? Eller det är bara jag som ser detta ? Tycker verkligen det ser ut som han bara vill köra in den, menmen.. Vem vet, Han är ju bög och hon oskuld.. HAHA, jo fet risk.. K-A-N I-N-T-E S-L-U-T-A S-K-R-A-T-T-A... 

Kommentarer
Postat av: Gustav

Sv: just nu sitter jag i IE (internet Explorer) på min brors laptop. Men annars är det Firefox på min egen som flickvännen webshoppar på at the moment.

Funkar fint i båda :D

2009-12-28 @ 18:00:36
URL: http://sweetandbrilliant.blogg.se/
Postat av: elinn

okej okej, soft ju. :)

jag ska snart äta lite och sitter med en cider just nu.

Var så suger :P

2009-12-28 @ 20:27:35
URL: http://elinnjl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0