Kissie/Dessie/Rahlenfeldt/Amir-JA SKA TILL F.M.S of the world!..

PALLA, ja ska med dit såklart ? det ser ni ju ? Min inbjudan är ju här nedan!Så jävla slitet att alla bloggarna i Stockholm har så samma bild å säger "självklart är jag bjuden" ! Denna kommer ifrån Dessie, får hon ens komma in ? Hon säger "Ska jag erkänna är jag mest sugen på goodiebagen som ska vara värd ca 1000 kr".. Ja, hade hon nu tjänat de pengarna hon säger så hade hon ju inte brytt sig om detta ? men hon tjänar ju en 500-1000 kr i månaden så då är ju detta såklart guld värt! Ja ska till Stockholm och fotas på fredag så då ska ja se om ja kan skalla henne eller något :) HAHAHA! Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Aumi

kissi har ju skrivit exakt samma sak



"Självklart är Sveriges största bloggerska inbjuden! ;)







Nej men idag ska vi dit, vilket blir riktigt roligt! Ska jag erkänna är jag mest sugen på goodiebagen som ska vara värd ca 1000 kr.."

2009-12-08 @ 15:40:52
Postat av: Elin

Har ingen aning om datumet men var det idag? HAHAHA i sådana fall tar jag livet av mig själv för Dessie sa att det var 3! Men klockan 15:05 satt hon och undrade vilka kläder hon skulle ha xD

2009-12-08 @ 15:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0