Kissies jacka # 98 ?

Trodde som sagt inte att jag hade internet här men min flitiga kusin sa att man fick de i trädgården hahaha! Så ja, ni sitter på här i en bil och kollar runt lite. Bra att folket i Båstad inte sätter lösen på deras nät xD ! Men ja, kollade min mail lite snabbt.. Hade som vanligt fått lita mail, alltid trevligt :D (TACK FÖR DETTA TIPS ME BILDER OSV!)
Hon ville i alla fall påpeka att kissie fortfarande kör med jacka på utestället?! WHY? Snälla de kostar typ skrammel att hänga in den ?! HAHA, loser. Kanske många som missat detta då hon bytt jacka :O Bara för att luras? Hon har ju i alla fall tagit av den till bilden..
Så lite cred till henne för det i alla fall! För henne är ju det värsta persen ;D !

Kommentarer
Postat av: Charlotte

haha och kolla hennes näsa på bilden =O e det bara den hon har sminkat eller ? =0

2009-12-05 @ 17:11:49
URL: http://charlottefredricsson.blogg.se/
Postat av: Emma

jag minns att jag mailade in också :P men behöver ju inte vara mig du menar! haha

2009-12-06 @ 10:42:58
URL: http://paracetamol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0