Poaw (mfl) skämmer ut familjen!

Poaw öppnar sig såhär till jul ? Hon är kanske inte så känslokall som hon skriver!? Kan ju inte dissa ner henne för detta, man ska ju inte sparka på någon som redan ligger, Eller? Nej, det är ju för fanken jul och då ska man vara snäll :) Gillar dock att hon passar på att dissa Dessie och Kissie i alla inlägg där hon skriver om känslor?! Hon skriver om hur de lotsas ha killar och att de super ner sig :) HAHA, ja.. hon är verkligen inte snäll emot sin "kompis"! Men tror inte det bara är jag som kan förstå hennes pappa! Är det bara jag som någon gång undrat "vad säger deras päron"? Det har jag gjort, MÅNGA ggr! Så ja, man brde väll räkna med att pappsen ringer, det hade ju verkligen jag gjort? Speciellt när man ibland klär sig som en hora och sedan publicerar bilder i bloggen. Så ja, de får skylla sig själva.. Hade jag varit fader till någon av fjortisbloggarna så hade jag (om de inte vatt 18) stängt ner bloggen.. De drar ju skam över hela familjen!


Kommentarer
Postat av: Shibby

flickan borde lyssna mer på sin farsa, en dag kommer hon inse detta!

2009-12-25 @ 16:59:07
URL: http://shibbythatsme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0