Kissie, skryt om något värt att skryta om.

Om en person är rik innebär det att man kan om man vill köra en massa saker. De smarta investerar, de som jag anser smartast är de med lite livsnjutning och investerar lite och leker lite också! Man måste vara glad, eller hur? Inte bara sitta i en husvagn medan ens konto bara växer och växer, Till va nytta? Här försöker denna dam skryta om att hon ska köpa en klocka för 1000-lappen. Vem blir imponerad av det :S? Hade det varit en Rolex med vitguld och diamanter, DÅ hade jag tyckt det var cool! Men liksom, alla som har ett jobb kan köpa det, bara man är beredd att ha ett lån på halsen! Lite onödigt för en klocka men ja, ni fattar poängen! Tycker inte ens klockan är fin.. Min klocka som jag har på mig är en Tärnan guldklocka, som jag har pimpat med thomas sabo smycke, en döskalle med kristaller på! NAJSNAJS! lägger kanske upp bild sen! Har tagit en bild på halva mitt ansikte med haha, det är min klädsel idag. Typ i alla fall :)
kissies.se

Kommentarer
Postat av: Elin

wooooow, jag bryr mig så mycket om du ska köpa en klocka eller inte. Måste säga att man kan få en liknande kopia för 99 kr på barnavdelningen! Ska man ha en klocka ska man ha en rejäl en som inte ser ut som något ett barn på 10 år bär

2009-11-23 @ 18:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0