Bästa kommentaren någonsin!

HAHA, här fick jag verkligen mig ett gott skratt :) Synd bara att personen var anonym! Annars hade jag fanken länkat! Vill du att jag ska vara helt ärlig så hade jag verkligen inte velat vara som henne. Jag anser skola och sådant ganska viktigt fast att jag kanske har min ekonomi säkrad redan?! Medan hon verkar tro att man kan leva på en blogg hela livet. Jag har också en "seriös" blogg.. Jag skriver ju dock om mitt liv i den och inte bara ljuger och hittar på saker som D och många andra storbloggare gör.. Så ja, jag kan helt ärligt inte komma på en sak som jag känner avund för?! Men alla kommentarer är roliga imed det det betyder att du läser min blogg.. Man ska ju alltid älska sina läsare eller hur! Så TACK för att du läser min blogg, fortsätt med det :)

Kommentarer
Postat av: izabelle

ooggud den tjejen vet itne ens vad hon snackar om, hur fan kan man ens låta bli att inte skriva sånt om dessie kolla hur hon ser ut? hahah bara synd att hon hon rövslickar ;) caaoos,

2009-10-11 @ 13:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0