"Bög som knullar gubbar för pengar"?

Detta inlägget lades upp på gaybloggen.com innan idag! Fick den av en läsare som ville vara anonym av någon anledning :) ! Jag vet ju en bög eller ja bi.. som var på galan igår och som jag hört knarkrykten kring.. Har dock inte velat skriva om det då det inte är så poppis att anklaga folk för det.. Samma person var för ett tag sedan utomlands, också då med "ett gäng gubbar".. Men som sagt, lägger ju inte upp allt som jag hör här på bloggen.. Eller ja, nu kom det ju fram ändå:) Den jag menar är alltså Krillebooi (Rahlenfeldt) ! Att anklaga någon för att ta emot pengar och sedan låta gubbar leka med en är ganska grova anklagelser.. Får se om det får några konsekvenser!? Jag vill faktiskt inte ens säga min åsikt om detta, ville bara upplysa er om inlägget och ge er lite extra fakta och min gissning om vem det är. Här nedan har ni tex "beviset" på resan som gjordes:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0